Thursday, January 27, 2011

AUSTRALIA DAY saya ikut, tetapi MERDEKA DAY, tak pernah sambut!




26 Januari, AUSTRALIA DAY..

happy Australia Day to all Australian!
and Malaysian too! hahaha.. :) poyo je kan... :P


ramai-ramai, saya dan Malaysian yang lain ke Picnic Point,
kawasan tertinggi di Toowoomba agaknya, saya pun masih belum selidik fakta ini.

SO, rasa macam ada sedikit rasa lawak,
bila saya pergi meyambut AUSTRALIA DAY,
bukan menyambut, tetapi sekadar sama-sama
dengan Malaysian yang lain di sana, makan dan minum bersama-sama.

Kalau di Malaysia,
saya tidak pernah sekali pun menyambut hari kemerdekaan dengan cara
yang sama dengan saya menyambut AUSTRALIA DAY semalam..
hahaha...

adakah saya bukan rakyat malaysia yang baik? :P

Renung-renungkan, selamat beramal!

No comments:

Post a Comment