Saturday, October 2, 2010

Last few months...I was an editor in PEP






After my final exam in USM, saya apply job as an editor di sebuah syarikat penerbitan di Kota Damansara.
Dan akhirnya, sehingga 4 Oktober, 2010, jawatan itu sudah berakhir.
Kini, saya sibuk mengemas dan mengemas setiap helaian kenangan yang ada untuk saya bawa pulang ke Perak.
Bercuti selama 2 bulan menjelang Disember.
Buat semua rakan di Kota Damansara,
semoga kita bertemu lagi suatu masa nanti.
Buat rakan lain di Kuala Lumpur dan Selangor,
kita pasti akan bertemu semula.
Maaf salah dan silap,
serta halalkan segala perbuatan dan segala barang, ilmu,
segalanya...
Rasa tak tahu nak senaraikan apa lagi..
tapi rasanya sangat banyak budi dan jasa kalian.


Bercuti selama dua bulan?
Ramai juga yang bertanya ,
mengapa saya mengambil masa selama 2 bulan untuk bercuti dan apa
plan saya selepas ini?
Maaf...
saya masih belum ada plan untuk saya kongsikan di sini.
Yang pasti, saya akan
mula berkerja semula pada Disember nanti.
Kerja yang baru...
InsyaAllah..
Doakan saya berjaya, okie?

:))

2 comments: