Thursday, December 2, 2010

For the 1st Time, I'm In Love!





First time I saw You!
Lagaknya seperti aku bukan dalam dunia aku,
Rasa dunia ini sepi. Hanya kami berdua sahaja yang berjalan sambil tersenyum,
melalui celah pepohonan...

Dunia pada saat itu,
memancarkan sinarnya yang sangat terang,
Kuketuk cermin tingkap keretanya.
Dia memandang,
saat itu mata bertaut,
getar dalam hati..hanya Tuhan yang Tahu!

Saat beriringan,
jiwa terbang, tidak mencecah Bumi.
Ini bukan fantasi, Lyn!
Ini dunia kamu!

Kali kedua,
Aku terkesima.
Bukan luka yang aku mahukan,
tetapi inilah sinar bahagia daripada luka yang selama ini aku pendam,
Nanah yang selama ini tidak kusapu,
kubiar mengalir, busuk!

Dia hadir, bagaikan pewangi,
Memenuhkan harumannya pada setiap inci
ruang dunia yang baru aku cipta.


Tiada lagi luka,
yang ada hanya CINTA
dan kini, aku akui,
AKU JATUH CINTA LAGI.

walaupun dulu, pernah aku berjanji,
dunia cinta begini, tidak akan aku masuki!

Allah, Kurnia-Mu sangat besar,
Kau hadirkan dia sebagai pewarna
Mewarnai dunia yang aku hinggapi
kosong sepi ini.

Semoga,
Dia kekal menjadi suami,
dari hari ini,
hingga syurga Firdausi


:))

** Nothing gonna change! Deeply, Yes, I'm In LOve!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment