Sunday, December 5, 2010

Membaca itu 'cool' !! BACA@



Erggg!
Esok akan berlaku suatu fenomena membaca di tempat awam!
Rasa gundah hati tak dapat pergi.
Atas banyak faktor :


Hantaran tak siap
nak kenduri minggu depan
Baju kahwin belum ambil.
tudung kahwin belum beli.
pelamin nikah belum arrange
goodies bag belum settle.
huhu~


membaca itu 'cool'.
Saya sudah kehabisan bahan bacaan.
Semua buku habis dibaca dan di kawasan tempat tinggal,
kurang kedai yang menjual bahan bacaan. Yang ada,
bahan bacaan untuk pelajar sekolah.
Wah! Takkan lah saya nak beli buku SPM? STPM?
errrr....
tak mahu baca buku sekolah dah!

Klu buku universiti, okay!





Dikesempatan ini, saya memaklumkan kepada semua blogger,
Membaca itu cool, dan
selusuri perjalanan penerbit di Malaysia dan
ikuti perkembangan BACA@LRT yang diasaskan oleh rakan-rakan saya.
Sokong mereka!

Selepas saya pulang bersama suami nanti,
saya akan turut serta BACA@ lagi!
Doakan saya!!!

No comments:

Post a Comment