Monday, May 30, 2011

Semoga dicucuri rahmat!

Al-Fatihah buat Tuan Adlie yang telah kembali ke rahmatullah
pada hari Ahad yang lalu, dan dikebumikan pada hari ini, hari Isnin.

Semoga isteri Allahyarham tenang dan sentiasa tabah dalam membesarkan
anak-anak yang masih kecil.

Saya terharu dengan semangat Allahyarham dalam mendidik anak bangsa melalui terjemahannya dengan kumpulan penerbit terbesar, PTS.

Semoga kebaikan Allahyarham dibalas setimpal oleh Allah SWT. Jika ada dosa Allahyarham dengan saya, telah saya ampunkan, selebihnya, dengan Allah SWT, saya mohon ampun untuk Allahyarha.

Semoga Allahyarham bahagia di sana...

AMIN..

Nota : Buat isteri Allahyarham Adlie Syamsudin, penterjemah PTS, tabahlah Puan Siti Syuhada. Saya sebagai rakan jauh, mendoakan Puan sentiasa kuat demi anak-anak. Yakinlah, ganjaran buat Puan sebagai isteri solehah turut sama diterima oleh Allahyarham... AMIN.

No comments:

Post a Comment