Saturday, December 17, 2011

FB : Bukan ganjaran terbaik kalau digunakan sebagai tempat saling membenci.

Sudah terlalu panjang tajuk entri kali ini. Rasanya, berbaloikah, dengan watak dan umur kita menggunakan FB sebagai jalan menunjukkan kebencian?

Alhamdulillah, saya tenang sekarang...

Sering melihat rakan-rakan FB yang lain menyaring FB mereka. Saya teringin untuk lakukan begitu, tapi masih belum. Kali ini, saya tidak perlu menyaring, sudah ramai yang menyaring saya. Saya gembira!

Saya kesal menjadi rakan bagi insan yang tidak memberi apa-apa impak selain impak negatif.

Benarlah kata Puan Ainon, jika kita berkawan dengan tukang jual minyak wangi, kita akn wangi, sebaliknya, begitulah...


Pelik, kan? Hanya mereka yang menyaring.. :) Sesungguhnya, saya memang tidak boleh masyuk dengan orang-orang dari sana.. He he he... Sejak dulu, sampailah sekarang... Aiyoooo..... Minta jauhlah dari mereka.


Ikutlah resmi padi, semakin berat semakin merunduk...

No comments:

Post a Comment