Wednesday, October 26, 2011

MIMIJUMI Bottle

Comel sangat botol yan saya jumpa hari ini. Rasanya dah ramai yang tahu pasal botol susu yan cute ni. Tapi saya, baru sahaja tahu sebab baru nak explore hal-hal berkaitan susu bayi, susu badan dan botol susu serta segala gadget yang ada.

Memang teruja sangat-sangat kalau tenok bentuknya. Sama bentuk macam breasts, kan? Yang menariknya, bentuk dialah. Tak sam macam botol lain. So tak risau kalau baby nanti tolak breasts kita kalau dia dah belajar guna puting botol. Macam sesetangah orang yang baby terus refuse breasts sebab terpedaya dengan puting botol. So, kalau pakai MIMIJUMI, insya-Allah, tak kot...:)

Teruja lagi kalau tengok banyak kali botol ni. Saya dah pun beritahu suami. CUma saya tak berharap sangat untuk dapatkan botol ni. Cuma kalau ada jual di Australia ni, rasa macam nak juga. :))

Tapi malangnya setelah saya lihat retailers yang ada dalam website MIMIJUMI tu, cuma ada dekat Malaysia and Singapore je negara ASIA. Australia tak ada dalam senarai pengedar...Sedihkan?

Kalau nak beli dekat Malaysia, alamat, bertambah mahal lah harga yang sepatutnya. Harga botol pun dah dekat RM90, tambah lagi dengan postage, lagilah mahal.. So, saya bawa bersabar sahajalah. Doa-doa ada lagi bot yang kiut miut macam MIMIJUMI ni.. :)

Botol yang macam mana?

Macam ni...

No comments:

Post a Comment