Tuesday, October 11, 2011

SCRAPBOOKING project



Hari ini saya menghabiskan masa membaca dan menelaah bagaimana membuat buku skrap yang sangat cantik. Buku skrap itu dapat dijadikan hadiah dan juga kenangan untuk diri atau teman.

Saya berimpian mahu menyediakan buku skrap untuk anak yang bakal saya lahirkan. Sejak dia dari dalam rahim hingga dia keluar nanti.. :)

Hm.pada pendapat saya, agak sukar juga untuk menyiapkan satu buku skrap. Apatah lagi jika kita kekurangan bahan-bahan. Bukan apa, setelah saya baca buku ini, terdapat pelbagai cara untuk membuat buku skrap. Ada material, teknik dan sebagainya. Kalau tak ada semua itu, mungkin jadi juga buku skrap yang kita inginkan cuma hasilnya tidak secantik yang kita lihat dalam gambar-gambar yang disediakan dalam buku ini. :)



Mohon dia sahabat..

No comments:

Post a Comment