Tuesday, September 13, 2011

Kelahiran suatu yang ajaib!

Sepanjang pagi ini, saya menghabiskan masa dengan menonton video warga Inggeris bersalin. Hanya video warga Ineggeris sahaja yang ada. Bukan niat ingin lihat badan dan aurat mereka, tetapi dengan niat, melihat bagaimana kelahiran bayi dilakukan tanpa sebarang bantuan doktor atau bidan. Yang ada cuma saudara, suami dan anak-anak yang lain (jika ada).



ini salah satu video yang menarik perhatian saya. Suami beliau sangat tekun membantu. Teringat suatu hari saya berbual dengan suami. Saya meminta dia masuk sama ketika saya melahirkan anak nanti.

Jawab suami dia takut.

Hati saya sedih.

Adakah saya akan sendiri menyambut anak kami? Saya perlukan sokongan. Lihat, bagaimana suami dalam klip video ini membantu isterinya. Saya sangat terharu.

Bagaimana saya mampu menghadapi saat getir seorang diri?

SEDIH :(

No comments:

Post a Comment