Monday, September 19, 2011

Menguli Tepung, DONUT

Kelmarin kami (saya dan suami) ke Pesta Bunga (parade Show) musim Spring ini. Lokasinya di tengah-tengah bandar. Cuaca yang terik dan panas membuatkan saya sedikit pusing dan berasa penat.

Sebelum ke sana, kami melalui jalan dalam Grand Central, Hypermarket yang agak terkenal di sini. Kami mengambil jalan dalam perniagaan MYER.

Mata saya tertancap pada iklan harga paling murah bagi barang-barang dalam MYER. Saya menarik tangan suami ke sana.

Barang itu, pancake maker, yang kecil-kecil, sama macam kaya ball di Malaysia. Suami tanpa meminta pandangan saya, terus sahaja berkata mahukan barang itu. Saya terkejut, lalu saya jawab, ikut suka sahaja. Saya hanya tukang masak. :))

Maka, hari ni, saya sudah ada gadget dapur yang baru!

No comments:

Post a Comment