Thursday, November 4, 2010

Aku Sudah Jatuh Cinta- Part 1(a)

Penat!
Sakit hati!
semuanya bercampur-baur dengan jiwa yang kelam masih suram.
Tidak ada apa-apa yang bisa buat aku rasa hidup aku kembali waras!
Aku mulai kerja bagai nak gila, dan tidak ingat akan diri yang perlu rehat
dan sedikit udara bersih untuk bernafas!

Jiwa masih samar-samar bahagianya...
Yang jelas,
semakin nampak akan kekusutan.
Si ibu yang dahulu kandungkan aku selama 9 bulan,
asyik menitiskan air mata tatkala aku berdiam diri dan tidak mahu bercakap dengan sesiapa pun!
Kerana gagalnya aku dalam bercinta.
Inilah kisah aku pada Januari 2010...

Kekusutan semakin ketara tatkala aku seorang diri nun di bandar metropolis sana..
jiwaku tidak pernah kenal akan bahagia,
seringkali aku ditemani air mata dan kesedihan...

Macam orang gila?????
yup!
Almost that the answers of what all of you think about me, in this few seconds...
and Januari,
it was the bad month in mylife!
I lost in my journey!

No comments:

Post a Comment