Saturday, November 6, 2010

Pre- Birthday : LOVE is LOVE part 2




Aishhh....


Aku ambil telefon bimbitku.
Aku unlock keypad lalu aku menekan butang menu mencari setting SMS
Hmm..mulai terfikir, nak hantar SMS ke..nak send MMS ehhh???
SMS lah dulu..sebab ini baru Pre-wish birthday, kan...

Aku buka lalu menaip SMS berbunyi:
eh...bertulis :
Hai, Happy Pre-birthday, sayang!
Love you!


Haa...manja tak bunyinya?
Lalu aku mendapat balasan yang sama..
wahhh!
Indahnya dunia...
Rasa hidup kembali berseri apabila ada yang menyiram bunga-bunga dalam taman hati ini...
Berbaloi rasanya doa dan pengharapan kerana Allah semuanya aku sandarkan...

Well, this is just pre-wish entry,
we have to wait till midnight
to make a wish, Happy Birthday, my love...

I love you!
And I'm waiting to be yours!



**Hahaha...
Joyah, pandai juga kamu berbahasa inggeris ya?
Alangkah terkejutnya Joyah tatkala ibunya menghampirinya lalu membaca diari Joyah secara senyap-senyap.

"Mak! Mak ni kan...selalu curi-curi baca diari Yah!"

"Ala...emak bukan apa...takut kau tulis yang bukan-bukan je..."

"Bukan-bukan apa pulak mak... Yah bukan mengarut apa pun...Yah cuma tulis apa yang Yah nak tulis je..., tapi bukanlah sampai semua orang boleh baca..."

"Ye lah...mak tak baca dah lepas ni...mak eja je...senang sikit...:P"

Hahaha...joyah pon pening dengan mak dia
mak dia pandai pula tu Loyar buruk...aduhai...nasib la badan...



**And then, we'll wait to next entry, the real wishing birthday for her lovely lover!

No comments:

Post a Comment